gutegosindien.blogg.se

BF, HV, RL åker till Indien på APL. Detta är en blogg om förberedels, vistelse, upplevelser och erfarenheter av Gutegymnasiets yrkeselever och deras lärare.

Söndag

Publicerad 2015-03-15 16:35:03 i Allmänt,

Hej kära läsare!
Jag har under resan inte riktigt haft turen på min sida då jag första natten slog i huvudet i ett marmorbord med glasskiva och började blöda rejält, vilket såg värre ut än vad det var och efter det varit magsjuk två gånger och däremellan fått åka till sjukhuset med min arm som blev uppsvullen och började värka, men nog om det. Hoppas bara på tur nu framöver för mig och alla andra som tyvärr också varit lite dåliga. Alla verkar sakta men säkert komma på fötterna igen i alla fall. Igår var en tuff dag, jag ville bara hem av många skäl, men idag är det bättre. Sov i nättras hos Anne-Sofie och kommer troligen göra framöver, vilket känns bra. Idag hämtade Anne- Sofie mig hemma hos henne efter att lärarna hade haft sitt morgonmöte, sen tog jag och My en rickshaw till R-K Mall, ett lite mindre (köpcenter) och där köpte jag en klänning för alla pengarna jag hade just då, men kanske en klänning som kommer till användning för balen nästa år, så det unnade jag mig. Sen har vi under resten av dagen bara strosat runt och shoppat lite.
//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela